30. marca 2015

Vadičovský potok II.

     Dnešný dážd priniesol vodu, Kysuca celkom stúpla a podľa neoverených informácii aj Vadičovský potok by mal mať vodu na splav. Keď som vchádzal do lodenice tak práve snežilo, fúkal vietor a bola kurevská zima. Moc sa mi nechcelo, ale keď je voda, netreba váhať - zajtra už byť nemusí. 
     Po oblečení sa do hydra a hodení kajakov do auta však  Neptún, Poseidon, prípadne iný boh zaúradoval. Vonku bolo nádherne tepľúčko, slniečko svietilo,  nikto by neveril, čo sa dialo pred pol hodinou. Typický apríl už v marci...
     Splav škoda opisovať, išiel som od hate Hučidlo, ktorá by sa dala aj skočiť, ale ako vlk samotár - ustráchaný ako Zajko Bojko, som stratil odvahu a nesmelo sa nalodil tesne pod ním. Celá jazda netrvala ani 20 minút, vystúpil som pod Prúdami, hybaj sa prezliecť do lodenice a na bicykli pre auto. Celá akcia aj s prezliekaním mi zabrala asi hodinku, ale príjemne strávenú hodinku.
     Videjko je obdobné ako to predtým, zmenila sa akurát farba kajaku, žltý som vymenil za modrého "šmolka":