27. februára 2015

Nitrica

Po roku zas na Nitrici. Ľahký potok, ale vysoko hravý. Stav 103 cm nebol ideálny, ale nikde sme nedrhli o kamene. Malá partia: Juraj, Miro,  Milan a ja sme sa stretli v country salóne na rázcestí, vyriešili autá a hurá na vodu.
Začali sme pri mangaliciach, ktoré nechápavo krútili chvostíkmi. Hneď po prvých metroch došlo k neveselej dramatickej udalosti, keď Juraja chytil konár a spravil svojho prvého jarného eskymáka - vidly  Asi ho tie svine vyviedli z miery...

Ďalej sme si to už len užívali. Aby som trošku narušil pohodu na vode, spáchal som na Milana malý nátlak a ten takmer eskymoval, keď sme sa ocitli naraz v jednom vracáku na sebe. Juraj zas, keďže mu nestačilo a potreboval trocha adrenalínu, tak si najťažšiu perej splavu sťažil tým, že si nenavliekol špricku. To sú výmysly.  Ja som ešte v závere čakal haťku, ktorú sme minulý rok prenášali a pripravoval som na ňu aj chalanov, ale haťe nebolo a už tu bol koniec
Ukončenie na káve a malom hodovaní v country salóne na trojcestí, rozlúčka a každý sme sa vybrali jednou z ciest späť domov.